My Dive in: Romana English
RSS Articole My Dive

Prima întâlnire oficială a membrilor PADI din România

Prima întâlnire oficială a membrilor PADI (PADI Member Forum) din România (şi cea de-a doua neoficială – prima întâlnire neoficială s-a ţinut în octombrie 2012 în Bucureşti) a avut loc la mijlocul lunii iunie 2013, la Hotelul Jolly Fun din Bucureşti, găzduită de Michael Elbeshausen, directorul regional PADI pentru Germania de Nord şi Europa de Est (Bulgaria, Cehia, Ungaria, România, Slovacia).

Forumul membrilor este un eveniment anual dedicat centrelor de scufundări şi profesioniştilor PADI, constituind pentru membri o extraordinară oportunitate de a rămâne la curent cu cele mai noi programe, produse şi iniţiative ale PADI. Acesta oferă membrilor, de asemenea, sfaturi despre cum să profite la maximum de programele PADI pentru a-şi dezvolta afacerile în viitor.

Seminarul a durat aproximativ două ore şi a sintetizat ştirile şi evenimentele anului 2013 şi noutăţile pregătite pentru 2014. Pentru cei care se pregătesc să devină Master Instructor, forumul membrilor este luat în calcul între cele trei seminarii necesare pentru a primi creditele de seminar.

Prima întâlnire oficială a membrilor PADI din România

La eveniment au luat parte 16 membri dintr-un total de sub 100 membri profesionişti PADI şi singurul centru de scufundări PADI (BDODS Diving School) care există la ora actuală în România. După cum a precizat domnul Elbeshausen, în Germania există aproape 200 centre de scufundări PADI şi câteva mii de membri, în comparaţie cu România. Când numărul membrilor PADI va creşte şi în România, manualul de Open Water şi alte materiale PADI vor beneficia probabil şi de o traducere în limba română.

Workshopul a avut ca teme principale: ScubaEarth™, Cum să ţii pasul cu clienţii, PADI eLearning®, Societatea de scufundări PADI, Proiectul AWARE şi Iniţiative de marketing.

Scuba Earth™ este o platformă de social media pentru scafandri de la scafandri; este conectată la alte reţele sociale, iar pentru centrele de scufundări PADI oferă mediatizarea logoului, recunoaşterea mărcii şi un link direct către PADI eLearning®, dacă e să menţionăm doar câteva avantaje. Scafandrii pot găsi aici parteneri de scufundări pentru un sfârşit de săptămână sau pot deveni lideri de opinie dacă sunt activi în cadrul platformei.

Cum să ţii pasul cu clienţii presupune utilizarea unor unelte oferite de PADI: să rămâi la curent cu ce se întâmplă pe blog-ul www.padiproseurope.com sau pe pagina de Facebook a PADI; să profiţi de Academia de afaceri a PADI (care va ajunge probabil anul viitor în România), cum să-ţi îmbunătăţeşti site-ul, cum să menţii un blog etc.

Societatea de scufundări PADInu este pentru oameni în vârstă”, după cum a glumit dl. Elbeshausen, este o comunitate unde poţi deveni membru fără nicio taxă, te poţi informa şi poţi chiar să primeşti gratuit o revistă de scufundări.

Proiectul AWARE este condus de o echipă formată doar din doamne şi are la bază trei idei: iniţiative ale scafandrilor, protecţie la nivel local, schimbări de legislaţie.

Iniţiativele de marketing pentru 2013 pot fi sintetizate astfel: Adu-ţi un prieten, Promovare la locaţie, Întreabă orice scafandru, Educaţie continuă, Tactici pentru interacţiunea cu media.

În ceea ce priveşte noile standarde, vor apărea câteva specialităţi noi, un nou ghid de participare la DSD şi un nou curs de Open Water Diver (schimbări în modulul de abilităţi care vor fi introduse anul viitor).

Următoarea întrunire a membrilor PADI va avea loc în România în 2014 şi toţi membrii PADI sunt invitaţi să participe.

Y


Poti scrie un comentariu, sau poti pune un trackback de pe blogul tau:

Scrie un comentariu

Promovează MyDive

Poţi ajuta la promovarea MyDive, apăsând butoanele de Like din site sau punându-ţi una dintre insigne pe blogul tău

Multimedia

Fotografii şi videoclipuri

Contact

Întrebări, critici sau laude? Aici ne poţi contacta

Bg